Pierwszy raz

by - 21:49


BÓG NA BLOGU

Bloga zaatakowała katoholistka. Nazwa z kosmosu... No cóż... A kim ona właściwie jest?
Katoholistka to takie, na pograniczu śmieszności, nazwanie praktykującej katoliczki, która cały świat widzi jako niebanalną całość.

Zazwyczaj przychodząc do lekarza z bólem brzucha, on widzi tylko brzuch i jego ewentualne niedomaganie. Wow! jakie to codzienne. Chyba większość z Nas powinna do tego przywyknąć.

Ja, niezależnie od dziedziny życia, nie uznaję takiej pół-diagnozy. Człowiek, to nie tylko kości, mięśnie i ewentualnie stawy. To dusza, która niejednokrotnie bardziej wymaga naprawy niż serce, noga, czy ząb. I myśli, które trzeba uleczyć.

W swoim życiu wiele chorowałam i możliwe, że chorować będę. Oby nie! No ale, przecież to takie ludzkie. Chorowałam i nie natrafiłam nigdy na lekarza, który popatrzyłby na mnie jak na człowieka, a nie na przypadek. W chwilach największego załamania, dostawałam po głowie "medycznymi określeniami".

Te doświadczenia doprowadziły mnie do znajomości z Cudownym Lekarzem, który patrzy na mnie holistycznie. Który wie, że oprócz ciała, mam też duszę i umysł. A zdrowa jestem wtedy, kiedy wszystkie trzy części działają bez zarzutu. Od tego czasu na dobre i na złe jesteśmy razem i mam nadzieję, że zawsze pozostaniemy. Ja i mój Lekarz.

"Ja, Pan, Twój Lekarz" (WJ 15,26)  <3




You May Also Like

0 komentarze

Instagram